Nu este nici un produs în coș.
Politica de returnare
Politica de returnare
Cu toate ca ne dorim sa va aducem o bucurie prin intermediul produselor noastre, poate uneori veti fi nevoiti sa le returnati.
Produsele comandate pot fi returnate la sediu, prin acelasi serviciu de curierat rapid care a fost folosit la livrare, in urmatoarele conditii:
– nu coincid cu specificatiile de pe site;
– se dovedeste a fi nefunctional la primire;
– coletul este desfacut sau deteriorat. In aceasta situatie, se va refuza receptionarea coletului de la curier pe motiv ca este desfacut si deteriorat;
– v-a fost livrat alt produs decat cel dorit;
– renuntati la cumparare *
* conform ordonantei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta
“Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”
Produsul trebuie returnat in maxim 14 zile lucratoare, in aceeasi stare in care a fost livrat, si anume in ambalajul original cu toate accesoriile intacte si impreuna cu documentele atasate. Costurile livrarii vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va realiza in cel mult 30 de zile din ziua returnarii la sediu a acestuia. De mentionat ca se va returna numai contravaloarea produsului fara cheltuielile initiale de livrare. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs !
In cazul in care clientul prefera reexpedierea produsului, aceasta se va face pe cheltuiala sa.
Clientul lui SC ALFAPLANT SRL si alfastore.ro NU va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
1.In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute mai sus are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
2. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute mai sus, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original nedesfacut cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
3. In cazul in care au fost comandate si livrate produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client (aceste produse sunt marcate in prezentare ca produse nereturnabile).
4. In cazul in care au fost comandate si livrate produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
5. In cazul produselor alimentare, cu exceptia cazurilor in care coletul este desfacut sau deteriorat (in aceasta situatie, se va refuza receptionarea coletului de la curier pe motiv ca este desfacut si deteriorat) sau v-a fost livrat alt produs decat cel dorit.